Doručování a poštovné

Vaše objednávky lze doručit následujícím způsobem:

Doprava v rámci ČR:
PPL kurýrní služba: 129,- Kč vč. DPH
Česká pošta - Balík Do Ruky 129,- Kč vč. DPH
Česká pošta - Balík Na Poštu: 125,- Kč vč. DPH
Česká pošta - Balík Do Balíkovny: 69,- Kč vč. DPH
Zásilkovna - Z-BOX nebo výdejna: 69,- Kč vč. DPH (objednávky nad 1000,- Kč zdarma)
Zásilkovna - dodání na adresu: 119,- Kč vč. DPH

Doprava na Slovensko:
PPL Export - Slovensko: 289,- Kč vč. DPH
SK Packeta - Z-BOX nebo výdejna: 85,- Kč vč. DPH (objednávky nad 1000,- Kč zdarma)
SK Packeta - dodání na adresu: 129,- Kč vč. DPH

Osobní odběr v Přerově: zdarma

1. PPL kurýrní služba

Zboží zašleme na zadanou dodací adresu službou PPL Parcel Private B2C. Kurýr garantuje doručení zásilky do 24 hodin od odeslání.

Po předání zásilky do rukou PPL obdržíte ze strany PPL informativní e-mail s možností změny dispozic doručení prostřednictvím www.pplbalik.cz. V den doručení bude na vámi uvedené telefonní číslo prostřednictvím SMS zaslána informace s orientačním časem doručení v rozmezí dvou hodin (např. 13-15:00). Doručení zásilek probíhá standardně následující pracovní den od 8:00 do 18:00. Cestu zásilky je možné sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz.

Pokud je dodací adresou adresa právnické osoby (firmy, zaměstnavatele), zásilka bude odeslána prostřednictvím službou PPL Parcel Business B2B. Zboží je v takovém případě automaticky doručováno mezi 8.-16. hodinou bez předchozího telefonického avíza.

Záslané zboží lze v případě doručení kurýrem PPL při převzetí platit hotovostí nebo platební kartou.

2. Česká pošta

  • Balík Do Ruky - doručení balíku přímo do rukou adresáta na určenou adresu a to již následující pracovní den po podání. 

  • Balík Na Poštu - doručení balíku na vybranou poštu následující pracovní den po podání. 

  • Balík Do Balíkovny - vyzvednutí balíku v síti Balíkoven s rychlejším odbavením a možností platby kartou. 

Po předání zásilky České poště obdržíte ze strany pošty informativní SMS a e-mail s možností změny dispozic doručení prostřednictvím www.postaonline.cz. V den doručení bude na vámi uvedené telefonní číslo prostřednictvím SMS zaslána informace o doručování nebo uložení zásilky. Doručení zásilek probíhá standardně následující pracovní den od 8:00 do 18:00. Cestu zásilky je možné sledovat na internetu na webové stránce www.postaonline.cz.

3. Osobní odběr

Objednané zboží si můžete rovněž osobně vyzvednout na přerovské pobočce firmy ATC distribution s.r.o. v pracovní dny mezi 8:00 + 16:00 hodinou. Jakmile je zboží připraveno k vzvednutí, zákazník je informován emailem. Při osobním odběru objednaného zboží na pobočkách společnosti ATC distribution s.r.o. lze platit hotovostí i platební kartou.

Rezervace objednaného zboží je platná 7 dní od potvrzení objednávky. V případě, že zboží nebude v této lhůtě vyzvednuto, rezervace bude automaticky stornována.

4. Zásilkovna - Z-BOX nebo výdejna

Zboží si můžete vyzvednout v Z-BOXu nebo výdejním místě Zásilkovny.

5. PPL export - Slovensko

Zboží zašleme na zadanou dodací adresu na Slovensku službou PPL Exportní balík. Zásilka je doručena společností DHL Express obvykle do 3 pracovních dní od odeslání.

6. GLS export - Slovensko

Zboží zašleme na zadanou dodací adresu na Slovensku službou GLS Export. Zásilka je doručena společností GLS obvykle do 3 pracovních dní od odeslání.

Možnosti platby

  • Dobírka (k zásilkám po ČR je účtováno doběrečné ve výši 39,- Kč vč. DPH)
  • Online platba kartou + mobilní platby Apple Pay a Google Pay (zdarma)
  • Platba převodem (zdarma)
  • Platba kartou nebo hotovostí při osobním odběru v Přerově (zdarma)

 

* Veškeré objednávky zahrnující zakázkově upravené zboží musí být uhrazeny předem platební kartou, nebo bankovním převodem. 

Důležité upozornění:

Při převzetí je adresát povinen zkontrolovat neporušenost obalu. Převzetím zásilky adresát stvrzuje, že zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, je nutné tuto skutečnost oznámit přímo doručovateli. Při zjištění poškození obsahu obsah zásilky až po jejím převzetí a rozbalení informujte přepravce do 2 pracovních dní. V případě zjištění poškození zásilky doporučujeme rovněž pořídit fotodokumentaci stavu zásilky vč. jejího obalu bezprostředně po rozbalení.